søndag den 24. februar 2013

Føler mig lidt deprimeret

Tiden går, men lige meget hvor lang tid der går har jeg det meget svært.
Jeg havde en forhåbning om at jeg ville få det stille og roligt bedre efter vægten blev øget og kampen blev taget.
Men nej, jeg føler mig så deprimeret. Jeg er i fredags blevet sat op i antidepressiv medicin, skal i gang med at trappe ud af mit forbrug af afførringspiller og jeg skal ikke panikke over at vægten skal ligge højere end bmi 20 præcis :/
Det er bare ikke lige til.
Jeg hader min krop, jeg føler mig så tyk og grim!
Jeg ville allerhelst blive i min seng og gemme mig under min dyne så ingen behøvede at se på mig og jeg behøvede heller ikke tage stilling til andre!
Men det går desværre heller ikke.

Håber at mærke en ændring på medicinen.

Har her i weekenden lavet en hjemmelavet gave til en 3 årig pige vi skal til fødselsdag hos i dag.
Er faktisk rigtig glad for det endelige resultat :)










1 kommentar:

  1. Giv det lige et par uger og så skulle du gerne kunne mærke øgningen i din medicin. Sådan har det i hvert fald været alle de gange, jeg er steget.
    Der ER lys forude.. og nuttet kuffert:)

    Kram!

    SvarSlet