fredag den 19. oktober 2012

Min datter sagde her til morgenmaden

"Mor kan du ikke spise lidt flere portioner havregrød, så man ikke kan se de der knogler?( og tager fat i mine kraveben)"
Puha, altså! Hvad siger man?
Hvis jeg ikke havde været mæt havde jeg sku nok gjort det bare for hendes skyld. Men det nytter heller ikke noget hvis jeg spiser for meget for så kaster jeg op.

Det er noget tid siden jeg har skrevet her inde så vil lige lave en lille Update:

Jeg er syg! Og jeg er syg hele tiden.
Hvis jeg lige får et par dage hvor det lige virker til at forsvinde blusser det op igen!
Har måtte trække rigtig meget på min kæreste i den her uge med hensyn til min datter, hvilket gør at han bliver mere stresset, så vi er inde i en hård periode.
Med hensyn til mad syntes jeg selv jeg gør det godt! Vægten virker dog ikke til at rykke synderligt, men jeg spiser mere, og træner stort set ikke for tiden.

Det med træningen er hårdt! Jeg bliver slået i hovedet over det hver dag. Syntes godt jeg kan mærke på min krop jeg ikke for trænet.

Her den 1/11 starter jeg på et intensivt diætist forløb på stolpegården hvor jeg håber at lære mere om hvad der er normalt at spise osv.
Glæder mig egentlig.

Den 31/10 er det knogleskanning. Er både lidt nervøs og alligevel slet ikke. Kan jo hverken gøre fra eller til nu!

Der ud over får jeg malet en masse for tiden. Er gået i krig med børnebilleder i flotte farver :) det hygger jeg mig med.

I dag har kæresten bestemt at vi alle tre skal ud og plukke æbler og hindbær. Dejligt!
I morgen skal min kæreste til korprøve så jeg har inviteret min datter med i biografen hvor vi skal se Marco Marcaco.

Hvordan kommer man sig over en influenza der bare ikke vil give slip på en?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar