fredag den 4. januar 2013

Følelsen af at være nøgen!

Året er godt i gang, og det føles som om det har glemt mig på den anden side. Jeg ligger stadig et eller andet sted i år 2012 og raller.
Jeg er bare så træt. Har ikke lavet meget andet end at sove, spise, ud med hund, sove og spise!
Er træt, ugidelig, rastløs, springfyldt med energi jeg ikke formår at bruge til noget.
Ny har man ligger vandret i en hel måned, med julehygge, pyntning, lys, bagning, gaver, samkomster med familie osv. Nu er ALT væk!
Jeg står bare her i Januar splitter nøgen for der er intet at se frem til, ingen hygge, ingen god undskyldning for at hyggebage, putte hygge osv.
Hvad skal jeg så?!

Ja, det jeg har gjort er at jeg har taget min gamle bekendte op af lommen: vi siger alle velkommen til SF!
Dog ses det ikke på vægten men mit hovede er fyldt med madtanker, vægt, motion, hvor er du FED Malene osv!!!! Det er jo så opslidende. Især fordi jeg hverken kan leve op til SF ønsker eller min omverdens ønsker.

Havde bestilt tøj på H&M. Har haft mareridt om ikke at kunne passe de bukser jeg havde bestilt i str 36. Jeg fik tøjet i dag. Kan kun bruge 1 par bukser og 2 toppe. Resten skal tilbage fordi det er for stort. Og jeg ville have bestilt størrelse 38! Kun fordi jeg målte mig overtalte min kæreste mig til at bestille 36.
Der kan man bare se et forskruet syn jeg har på min krop.
Så burde jeg blive klogere nu hvor jeg står med beviserne i hånden, men NEJ!!!! Amen hvor dum har man lov at være.

Nå men er blevet smidt i seng af min kæreste da jeg her til aften har spist for meget og for at undgå opkastning( som jo er vendt tilbage igen) måtte jeg i seng kl 22 en fredag aften. What a life! Jeg får sørme noget ud af mit unge liv.... Bah.

1 kommentar:

  1. Op på hesten igen søde Malene. Jeg ved jeg har sagt det før, men du skal også vide, at jeg tænker på dig og ved samtidig at januar måned er en svær måned for mange, også for mig, især fordi det er lige præcis 1 år siden min far valgte at gøre det af med sig selv:-(

    Men sammen kan vi klare alt også dumme Ana

    SvarSlet