mandag den 7. januar 2013

WTF?!

Så står man her efter dagens behandling på stolpegården kun 300 gram fra sin målvægt. Hvem havde lige set det komme?! Og hvem havde lige set mig smile over det?!? Og hvem pokker havde troet jeg skulle sige at jeg vil i hvert fald ikke ned i vægt igen for at skulle tage den grimme angst for at komme op i vægt igen!?!?!
Ja ikke mig da!!! Jeg havde tænkt at det ville blive en sorgens dag at ramme målvægt (eller der omkring, men nej)
Faktisk forstår jeg nu hvorfor de kræver en vægtøgning hver uge. Først nu fatter jeg hvorfor man skal få det overstået. Man KAN IKKE arbejde med problemerne når man konstant bekymre sig om enten vægtstigning eller vægttab.
Hold kæft, hvorfor fanden har jeg ikke fattet det før nu. Alle de uger/måneder med bekymring om vægten nu var steget det den skulle, MEN så heller ikke mere?! Hvorfor.... Malene helt ærlig, hvorfor har du ikke bare taget på og kommet i gang med sagens kerne. Først nu kan jeg reelt komme i gang med at undersøge min SF og hvorfor den har fundet mig. Først nu skal jeg til og lære hvad normale spisevaner er. Først nu ALT for meget!!!!
Hermed ikke sagt jeg er rask, for nej min SF larmer som aldrig før og nu skal jeg have knytnæverne frem og slå igen.
I dag måtte vi vidst sige farvel til et gruppemedlem da hun desværre ikke kunne se hvordan man fik taget kampen op! Hvis du læser med søde tøs, så tror jeg på dig! Tag imod den hjælp de kan give dig herfra og set dig små mål. Du kan hvis du vil, og du vil jo gerne. Vi ses helt sikkert på den anden side af hvert vores helvede!

Arbejder lidt med et indlæg om januars slankekaos og hvordan jeg har det med det, men det kræver lidt mere af mig end jeg har lige nu :)

6 kommentarer:

  1. CHOK! JEG SIDDER MED GÅSEHUD OG ER FULDSTÆNDIG I CHOK! DET ER FULDSTÆNDIG VILDT! MIN SVIGERMOR OG JEG SNAKKER AF OG TIL OM DIG, FORDI HUN HUSKER DIG.... JEG HAR LIGE SKREVET NYHEDEN TIL HENDE :D

    ÅÅÅÅÅÅÅÅH SMUKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    JEG ER HELT MUNDLAM!
    JEG SIDDER BARE OG GRINER MED TÅRER I ØJENKROGENE!!!!

    SÅDAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Satme neme jeg tager squ endnu engang hatten af for dig Malene, det er bare så sejt gået af dig:-)

    Klap dig selv på skulderne og ros dig selv, du er fandme STÆRK:-)
    SÅ GODT GÅET <3

    SvarSlet
  3. Tillykke, hvor er det bare sejt gået!! Nej, det betyder ikke, at du er rask - det betyder, at det er nu, du skal kæmpe - men hvor er det bare stærkt!!

    SvarSlet
  4. TILLYKKE! Hvor er det sejt gået!
    Man får jo helt lyst til det samme.
    At du kan se et lille lys på himlen nu, er en kæmpe fortjeneste. Og du kan kun takke dig selv. SEJT!<3

    SvarSlet
  5. Sejt, sejt, sejt!!:)

    SvarSlet
  6. Åh jeg er helt stolt selvom jeg dårligt kender dig. Det føles virkelig som en sejr for os alle - endnu en, der har taget kampen op mod spiseforstyrrelsen og VUNDET. For ja, du skal arbejde med dig selv, men du har fandme givet den dumme sygdom et ordentlig spark bagi ;)
    xxoo, Amelia

    SvarSlet