onsdag den 16. januar 2013

Siden sidst :)

Nå siden sidst har jeg været i behandling 1 gang mere.
Havde taget 100 gram på og fik af vide at de jo helst så at jeg næste mandag var kommet op på den mindste målvægt som er 200 gram mere end i mandags.
Det burde jo kunne lade sig gøre, men jeg kan jo ikke love noget. Jo at jeg gør mit for at vægten går lidt mere op, men jeg er altså ikke herre over om den lige gider op eller ned.
Jeg har i dag været plaget af hovedpine. Ikke bare sådan en lille forsigtig en af slagsen, men sådan en der gør at man føler man bliver sparket i hovedet gennem hele dagen.
Så jeg har ikke haft overskud til at tænke meget over mad! Men har spist, og har spist slik og frugt og lidt almindelig mad også.
Ja må nok lige tilbage til de sunde og gode madvaner i morgen!
Jeg har brugt de øjeblikke hvor jeg kunne have øjnene åbne på at male lidt og lave armbånd.


I morgen skal jeg til dyrelæge med Molly. Vi skal have dobbelt tjekket om hendes navlebrok skal opereres. Vores opdrætter vil ikke tage vores egen dyrelæges ord for gode vare!!! Pisse irriterende.
Men ja. Det er da også surt hvis hun skal betale os penge tilbage, men altså vi har givet en mindre bondegård for Molly og vil selvfølgelig gøre alt for at hun bliver hos os i mange år, så hun skal bare opereres hvis det er!!! Og opdrætteren har bare at hoste op. Vi har haft hende 1 måned og hun havde brok fra start! Ihh bliver så ked over at et levende væsen bliver en kamp om penge :(



3 kommentarer:

  1. ihhh sikke du har fået lavet så smukke armbånd. Dejligt at se, at du også kan lide at fordybe dig i de kreative sysler. Skøn måde netop at få de trælse tanker lidt på afstand.
    Det gør mig ondt at høre det med Molly, men jeg håber for dig og ikke mindst Molly, at I finder en løsning på det hele:-)

    Nat nat smukke, og forresten sejt gået, at du nu kun mangler 200 g, godt kæmpet, hatten af for det <3

    SvarSlet
  2. Jeg krydser også fingre for det bette kræ... og husk at 100 grams vægtøgning er bedre end et vægttab:)

    SvarSlet
  3. Krydser fingre :D det skal nok blive godt!

    SvarSlet