søndag den 2. december 2012

2. December med frygt for tallet på vægten :(

Så blev 2. December klaret!

4 timers rengøring, lidt afslapning og lur, og lidt aftenhygge!

Frygten for i morgen hvor vægten skal tjekkes bygger sig langsomt op i mig! I dag havde jeg dog taget mega meget på! 1,3 kg på 2 dage?! Kan man seriøst det?
Jeg kan ikke lade være med at tænke hvad pokker jeg har gjort så rigtig/forkert siden vægten er steget SÅ meget!
Har ikke gjort noget vildt ud over det sædvanlige...
Hvor er det svært at acceptere den vægtøgning! Ikke nok med at vægten er steget meget, så kom jeg også op på et nyt tal.
Åhh jeg magter det ikke rigtig. Jeg er både glad for at jeg så ikke bliver smidt i "skammekrogen" i morgen, men på den anden side bliver jeg bare plaget af tanker om hvor fed jeg er blevet.
ALT blævre, føler mine lår er på størrelse med en flodhest og ALLE kan se hvor stor jeg er blevet :(
Lorte lorte lorte tal! Hvorfor har du så meget magt over mig? Slip mig for pokker fri og lad mig være Malene og ikke et forkert tal. Øv!

Er så trist og tror bare jeg snart går i seng. I morgen skal bare overstås.
Glæder mig til juleferie fra terapien. Så har jeg dog et par uger uden frygten om søndagen!

Ud over det vågnede vi op til et sneklædt landskab og datteren tog sammen med min kæreste ud og kælkede inden hun skulle til juletræsfest :)

Send gerne alle de positive tanker i kan undvære i min retning omkring kl 8.30 i morgen hvor jeg skal se vægten i øjnene.







1 kommentar:

  1. You can do it!
    Og du er ALT andet en bare tal <3
    Fuck den lorte vægt.
    Det er så svært, men det sandt <3

    SvarSlet