tirsdag den 4. december 2012

5. December, bliver "mor" for 2. Gang i dag :)

Så er det i dag!!!!
Molly skal hentes og med hjem.

Jeg har simpelthen sovet af helvedes til fordi jeg har været så spændt. Alt jeg gør her til morgen får lige en tanke: det er sidste morgen jeg sidder og spiser uden der er en hund her osv.

Jeg har sommerfugle i maven og har helt svært ved at holde min morgenmad i maven fordi det hele kører rundt.
Jeg kan ikke vente med at skulle se hvor stor hun er blevet, hvor imødekommende hun evt er blevet osv.
Glæder mig til at skulle sidde med hende på vej hjem og passe på hende!

Jeg har forresten ikke vejet mig i dag. Men for pokker hvor vægten råbte på mig.
Havde nemlig det der her hjemme bliver kaldt en tynd dag. Følelsen er kroppen var god, maven flad og var sikker på vægten var faldet.
Men jeg gjorde det ikke! Jeg skyndte mig at spise for så er min "chance" spildt. Vejer mig aldrig her hjemme når jeg har spist.

Nu skal jeg bare have klaret de sidste ting inden vi skal kører i dag.
Der er stort set hvalpeklar her hjemme!
Yeah, bliver "mor" for 2. Gang i dag!

3 kommentarer:

  1. Der er intet bedre end de der sommerfugle i maven.. og tillykke med den lille ny:)

    SvarSlet
  2. Held og lykke med at blive mor for 2. gang, håber der kommer billeder af den søde "baby" :-)

    SvarSlet