torsdag den 6. december 2012

6. December. Et hundeliv :)

Livet med hund er fantastisk!
Nej hvor er hun bare fantastisk og lækker og sjov og jamen hun er mega skøn og dejlig.
Der tegner sig godt nok et billed af at hun er fars hund men det skal Molly og jeg nok få lavet lidt om på når vi skal være alene en gang i næste uge :)
Ja jeg har faktisk ikke ret meget andet på hjertet.
Jeg meldte afbud fra diætist gruppen da jeg var nødt til at blive hos Molly mens kæresten arbejdede her hjemme.
Men det går faktisk meget godt med spisningen lige nu. Dog er jeg bange for jeg spiser for meget?!
Hvad gør man for at være sikker på man ikke spiser for meget?



1 kommentar:

  1. Åhhhh Molly er simpelthen for kær, gid jeg også havde sådan en til at varme mig i denne kolde tid.

    Du er bare heldig:-)

    SvarSlet