fredag den 7. december 2012

7. December

Så er det fredag!

Jeg har i aften en aftale med en super god veninde som jeg desværre ikke ser så meget til.
Vi skal ud og spise og tøse snakke.

Det er virkelig længe siden jeg sådan har været ude, uden min kæreste og det er da også en lidt mærkelig følelse inden i. Men det bliver godt, det ved jeg.

Jeg har IKKE vejet mig i dag, så indtil videre holder min aftale om hver anden dag.
Jeg føler mig som en spærreballon men jeg har formået at holde fast i maden alligevel.
Jeg kan ikke præcis sige hvorfor, da jeg ikke syntes følelsen er rar, men noget inden i mig må jo mene at det klart er det bedste for mig!
Det er da lidt af et sundhedstegn! :)

Molly har sovet godt hele natten, vågnede kl 6.30 og tissede halvt på gulvet og halvt på avisen.
Men hun var super glad! Tror den lille pelsklump er ved at føle sig hjemme :)

1 kommentar:

  1. Iiiiih et dejligt indlæg smukke <3
    Håber jeres aften blev rigtig god :-)
    Hvor spiste i henne?

    Og jeres lille uldtot... Hun er bare for sød :-)

    SvarSlet