lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. December

1. December i dag.
Puha så er juleræset i gang. Centrene er allerede fyldt op med mennesker og jeg bliver sku så stresset af det!
Så jeg tror de sidste par gaver hurtigt skal overstås så jeg slipper for frivilligt at tage ud i menneskemylderet.

I dag har vi hygget med min far og hans kone. Først tog vi i harley Davidson forretningen hvor julemanden delte godte poser ud til børnene. (Eller rettere sagt 1 hel pose familieguf! Lige i overkanten).
Derefter tog vi hjem til dem og lavede juledekorationer.

Vi spiste sammen og min far mente jeg trængte til lidt ekstra så der kom fløde i maden :/ nå må prøve at se på at jeg jo helst skal have taget lidt på til på mandag. Vægten var jo gået ned i går... Så jeg er spændt på hvad den siger på mandag.

Er træt! Føler mig som et helt alderdomshjem på en gang!
I morgen skal jeg gøre rent, trunten skal til juletræsfest og ellers skal der bare slappes af ( håber jeg ;) )

Jeg ligger nu i min seng ( kl 21.40) og vil forsøge at sove. Har en stor opgave foran mig med rengøring hvor jeg skal bruge meget energi! Også nytter det jo ikke noget at starte i minus energi :)

1. December er nu vel overstået, kalenderlyset er påbegyndt sin nedtælling til den 24 december hvor julen rammer os alle om vi vil det eller ej.
Lige nu glæder jeg mig dog allermest til på onsdag kl 14.30!
Der skal vi hente Molly. Hendes hundetegn kom med posten i dag!
Tager billeder og smider ind i morgen en gang.
Godnat og sov godt!

2 kommentarer:

  1. Selv om at julen kan være lidt hård, syntes jeg det lyder super hyggeligt alt det der skal ske hos jer.
    Det lyder virkelig som om du kæmper, og gør dit bedste.
    Og mere kan man ikke forlange!
    Glæder mig til at se jeres nye familiemedlem!
    Knus, og god jul<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja julen er skam hyggelig, desværre er der så mange ting jeg gerne vil nå at lave med min datter og kæreste og gøre til traditioner, at jeg bare ender med at blive enormt stresset :)
      Så det er egentlig mig selv der kører det op.
      Jeg har bare altid holdt utrolig meget af julen og jeg ønsker SÅ meget at min datter skal tage det fortryllede billede af julen med sig så hun en dag kan give det videre til sine børn!

      Vægten var så lige gået mega op, men det kan du læse om i dagens indlæg hvis du lyster.

      Kram og god jul tilbage!

      Slet