fredag den 30. november 2012

Mor er ved at få pip!

I dag har min kæreste haft taget en barn syg dag, fordi jeg i går var helt ude og skide.

Jeg kunne slet ikke orke mere, og bare tanken om endnu en dag hvor alt er stresset og kaos, gjorde at tårene pressede på i øjnene!

Jeg gik i seng omkring kl 22 i går og jeg stod først op kl 10.30 i morges :O
Måske jeg har været lidt i underskud.

I dag har jeg bare haft en mærkelig dag! Jeg har følt mig helt forkert og ved siden af mig selv... Falder nemt i staver over ingenting, bliver sindsygt stresset over intet og kan slet ikke magte at der bliver snakket til mig hele tiden...
Når jeg har de dage her, så bliver det hele bare noget lort. For ikke nok med at jeg har det skidt generelt, så selvforstærker jeg det ved at føle mig som en dårlig mor og kæreste.
Jeg har ikke rigtig fået lavet ordenlig mad i denne uge, det plejer jeg ALTID. Men lysten har ikke været der, for min datter har jo ikke rigtig gide spise noget.
Jeg har ikke haft ro i hovedet til at være afslappet og kunne hygge snakke.

Vi valgte at tage ud og købe julegaver så jeg måske kunne få lidt ro inden i.
Så nu mangler vi kun 2 julegaver. Yes.

Men er stadig flad og kan ikke finde roen inde i! Jeg føler mig forkert.
Jeg havde tabt mig i morges da jeg stod på vægten. Jeg fatter det simpelthen ikke.
Jeg håber den er gået nok op på mandag så jeg ikke skal i "skammekrogen" i gruppen.

Men jeg ved simpelhen ikke hvad jeg mere kan gøre lige nu! Jeg gider ikke bare være en æde maskine. Jeg vil være et menneske der spiser for at overleve og nyde! Ikke for at proppe mig helt.

I morgen er det 1. december. Der skal ligges gaver fra "julemanden" til trunten. Vi skal hjem til min far og hygge. Og i harley davidson butikken og møde julemanden... Ja min far er vild med motorcykler :)

Søndag skal jeg gøre rent og trunten skal til juletræsfest.

Kom sne! (Nej vent hellere) Kom jul! (Ja den kommer vel lige meget hvad vi gø) Kom gaver!!!!!!(ELSKER gaver, og tror jeg er i gaveunderskud!!!) (Håber min kæreste læser med og ser jeg trænger til en fin lækker gave som viser mig at jeg er god nok alligevel, selvom jeg ikke føler det :))

Glædelig 1. december i skønne læsere.

Jeres kommentarer betyder sindsygt meget for mig, og jeg tænker super meget over hvad for nogle tilbagemeldinger jeg får. 
Så det er SLET IKKE spild tid at skrive en kommentar!

KRAM!

5 kommentarer:

  1. Kender godt til de dage, hvor man bare ikke orker at lave mad, og så tager man et eller andet let som yougurt, selvom man godt ved, at det burde man ikke.
    Tænkte på om din søde kæreste ikke kan være behjælpelig med lidt madlavning. Jeg bor jo alene, så dette kan jeg desværre ikke, men hvis jeg havde en at bo sammen med, så ville jeg da engang imellem ønske, at han gad, at lave lidt mad til mig, så jeg ikke behøvede at få det samme dag ud og dag ind.

    Hvordan kan det være, at din datter ikke spiser noget, tænker måske, at det er fordi hun ser, at du har det svært med maden, bare en tanke?

    Lyder til nogle hyggelige ting, du skal i weekenden:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke min datters appetit har noget med min at gøre.
      Hun har været syg hele ugen og har lige lidt svært ved at komme helt i omdrejninger omkring mad og indtag.
      Men det kommer nok.

      Min kæreste hjælper også med maden når han kan, denne uge her har bare været totalt ud over det sædvanlige fordi trunten har været hjemme hele ugen, vi har været enormt stressede og har nok ikke kunne overskue det samme som vi plejer :)

      I morgen skal hun hjem til sin far igen også har vi lige en uge uden barn.
      Dog kommer vores lille nye hund hjem på onsdag :)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  3. Hej smukke

    Ja, som du også har det når du høre om andre, der har det skidt.. Så ville jeg også ønske, at jeg kunne hive dig op.
    Det er fantastisk med din kæreste.
    Vi har virkelig begge to været ufattelig heldige med en kæreste, der virkelig vil være der for os.

    Søvnen havde du nok brug for.
    Den renge madlavning - jo mere jo mere tid har du til dig <3 Medmindre du kan HYGGE med det <3

    Jeg tror ikke at sådanne dårlige dage kan fjernes.
    Der er så meget smerte indeni, der bare ikke kan undgås - det skal ud :-/

    Jeg ved godt at det hele ikke lige er super lige nu... Vægt og jeg ved ikke hvad...
    Men håber altså at den gruppe giver dig noget.

    Hvis ikke SKAL I finde noget andet til dig.
    For du er altså ikke tabt bag en vogn.. Du har bare brug for hjælp til at finde en god vej at følge! HUSK DET!!!!
    HUSK DET!!!!

    Tanker til dig <3
    Håber Jeres 1. december har været god <3

    Knus og kys herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde dig!!!
      Den besked var så skøn og du har ret, vi er nogle heldige tøser at vi har fundet sådan to skønne mandfolk der vil hjælpe os igennem de svære tider og nyde de gode sammen med os!!!

      I dag var vægten steget helt vildt og det har startet en grim kædereaktion inde i mig.
      Det kan du læse om i min nyeste indlæg hvis du vil :)

      Men jeg kæmper, men hvor er det svært når ens SF slår en i hovedet HELE tiden.
      Man bliver jo sindsyg!

      Knus og julekram herfra

      Slet