mandag den 19. november 2012

Wow...

Så klarede jeg 2. Gang i behandlingen. Første gang gik det ikke godt!

Men i går var min kæreste der som støtte. Han sad bare i venteværelset mens jeg var i gruppen, men bare det jeg vidste han ville være der når jeg gik ud var så stor en lettelse at jeg faktisk kunne slappe af i gruppen.
Jeg havde tabt 1/2 kg siden sidst, så jeg er nu bagud og skal om 2 uger have taget 1 kg på :/
Puha puha puha! Jeg syntes den er hård. Nu snakker vi ikke kun det 1/2 kg ( som var slemt nok for mig) nu er det 1 KG!!!!
Men så skide perfektionistisk som jeg er, så SKAL jeg følge reglerne. Vil ikke have det nederlag omkring at være blevet smidt ud af gruppen. Det er ikke sådan Malene er!
Malene opfylder andres krav og ønsker
Malene vil alle andre det godt før hun overvejer hvordan hun selv har det
Malene vil gerne give alt hvad hun har at give for bare at føle at andre så holder af hende som hun er!
Ja Malene vil fandme ændre ALT ( åbenbart) for at være regelrytter og den bedste elev i klassen!!!!

Så i går startede de små ændringer:
- i min frokost sandwich kom jeg nu også 1 skive ost og 1 tsk Mayo i.
- til eftermiddag spiste jeg en lille kiks med chokolade selvom jeg stadig var mega mæt efter frokosten.
- til aftensmad spiste jeg 1 portion Broccolisuppe med 1 durumbolle med 1 skive ost i ( diætisten siger: husk nu noget protein når du spiser suppe, så derfor faldt valget på ost). At jeg spiste aftensmad er helt normalt. Osten er nyt men jeg spiste min aftensmad selvom jeg stadig ikke var sulten efter frokosten ! ! !
- om aftenen nød jeg(!!!) 2 mini citron måner med 1 kop kaffe. Og hold nu fast. Normalt tynder jeg mælken i kaffen med vand inden det kommer i, men jeg drak min kaffe med mælk som IKKE var fortyndet med vand!

Jeg har for at have mål i dag sat nogle op på papir:
1. Ingen morgenvejning (er klaret)
2. 10 gram ekstra havregryn i min havregrød ( er klaret)
3. Spise samme frokost som i går med både Mayo og 1 skive ost
4. Ikke tynde min mælk til kaffe op med vand ( morgenkaffes ef klaret)

De skal i hvert fald ikke sige jeg ikke prøver :)

Nå men ud over alt det vægt og mad har vi her hjemme valgt at få et lille nyt familie medlem.

Hun skal hedder Molly og vi henter hende den 5. December.
Hun er en coton de tulear hvalp, så jeg er nu i gang med at sætte mig ind i pelspleje, gøre hjemmet hundeklar og læse om hundeopdragelse.
Jeg glæder mig som et lille barn. Jeg ved nemlig at Molly bliver et stort skridt ud af SF. Jeg VIL nemlig have tid til at være god hundemor i stedet for at bruge alt mit krudt på kcal, motion og regnskab!!!
Bliver SÅ skønt.





2 kommentarer:

  1. go go go! you can do it. :-)!

    SvarSlet
  2. Tak!!! Har brug for al den støtte jeg kan få og gåde råd/ideer modtages med kyshånd!

    I dag er gået over al forventning. Ikke nok med jeg har snacket lidt chokolade om eftermiddagen, så har jeg klaret alle mine mål + spist 2 kanelknækbrød med banan til eftermiddag!

    Nu står den på aftensmad hvor jeg dog lige springet lidt over. Suppe, kun 1/2 bolle uden noget, men tilgengæld vil jeg forsøge at spise mere suppe!!!!

    SvarSlet