torsdag den 22. november 2012

Nogle dage bliver ikke som forventet

Nogle dage går bare ikke som man regner med.
Jeg blev klokken 8 ringet op om at gruppen var aflyst i dag pga. Dødsfald i diætistens familie :/ kondolere....
Så der stod jeg med en hel rygsæk pakket med kaffe, vand, diverse mellemmåltider og skulle lige pludselig ingenting... HADER HADER HADER når de planer der er ikke bliver som de er planlagt!
Derfor ringede jeg til min svigermor og spurgte om hun ikke ville passe mig nogle timer i dag:) det ville hun gerne. Så jeg smurte lige et par boller til frokost og tog tøj på og gik ud til hende. En rask gåtur på 1 time og 20 min. Elsker at blive luftet igennem. Føler nogle gange der er tanker der bliver blæst af mig, og det er rart!
Jeg var der 4 timers tid også hoppede jeg på bussen hjem.

Da jeg kom hjem gik jeg straks i gang med at bage citronmåne og den er i ovnen nu. Meget spændende :)

Fik købt lidt lækkert til den lille hundetøs der flytter ind hos os den 5. December.
Der går ikke 5 min uden jeg tænker på hvor skønt det bliver med en hund!!! Alle kommer med de mest skræmmende ideer om hvad det vil sige at have hund:
- det er ligesom at få en baby igen ( Ja! Og det har jeg prøvet og det klarede jeg da meget godt!)
- det er dyrt at have hund ( ja, og hvis det kræver jeg har mindre "lommepenge" til mig selv om måneden så er det sådan for jeg har VALGT at ville være hundemor, har min datter måske NOGENSINDE manglet noget? Nej vel!?)
- man kan ikke bare tage på ferie når man har hund... ( nej og hvor mange år siden er det lige jeg har været på ferie? 3 år, jeg er jo ikke ligefrem den person der bare spontant vælger at cykle til Mallorca... Tsk)
- man skal ud og lufte hund i sne, regn, blæst osv... ( ja og jeg GLÆDER mig til det)

Er der flere skræmme kampagner jeg lige skal igennem inden jeg bliver godkendt som en OK egnet hundemor?

Nå men har købt følgende:
- bamse til hendes seng
- negle klipper
- tandbørste med tandpasta til hunde
- bideben til de kløende gummer
- træningsgodbider uden sukker
- saks til at klippe pelsen mellem poterne
- to spray flasker. En til eddike/vand som skal bruges til at fjerne tislugt hvor hun kommer til at tisse indenfor. Den anden til at blande pels shampooen op med vand og sprøjte det i pelsen når hun skal bades :)
Går også og venter på en pakke med hundeseng, hundetegn, madskåle, legetøj osv. :)

Er jeg en god nok egnet hundemor?

2 kommentarer:

  1. du bliver en super hundemor!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: tak! Jeg havde sku brug for at hører at jeg dog havde gennemtænkt de mest væsentlige ting og kunne gå stemplet som egnet hundemor!
      Når alle stiller sig kritisk overfor ens valg er det svært at blive ved med at tro på sig selv..

      Slet