onsdag den 21. november 2012

Hjælp...

Jeg klarede ALLE mine mål i går og syntes endda jeg fik spist mere end jeg havde sat mig for!

Jeg vejede mig lige til morgen for jeg tænkte at efter 2 dage med mange fine tiltag burde vægten da i hvert fald ikke være faldet.... Men jo! -700 gram siden min morgenvægt her hjemme mandag.
Hvad pokker gør jeg forkert?!

Nå men dagens mål må hellere komme på plads:

- samme morgenmad med de 10 gram ekstra (er klaret)
- lidt større formiddags mad, evt kanelknækbrød med "smør" og 1 banan ( plejer at tage en 1/2 banan til 1 knækbrød)
- ingen vand i kaffen
- huske eftermiddags maden

Ja jeg har egentlig lidt svært ved helt at finde på flere gode tiltag...

Nogen der har ideer?! ( er desperat)

I går gik jeg i gang med projekt " gør hjemmet hundeklar". Jeg fik ordnet lidt ledninger i stuen, støvsuget i sofaen og under, fjernet en del småting og gjort gangen skofri!
Glæder mig som er lille barn! Vi henter prinsessehunden om 2 uger i dag! Wuhuu

3 kommentarer:

  1. Øv, hvor er det surt, at du kæmper, men vægten viser det ikke. Jeg kan huske, at jeg i starten af min indlæggelse havde svært ved at tage på. Jeg syntes, jeg gjorde alt det rigtige... Men - mit problem var for meget bevægelse. Jeg sad stort set ikke ned, når jeg kunne stå Gik frem og tilbage alt for mange gange. Altså bevægede mig alt for meget til det, jeg spiste. Måske er noget lignende tilfældet hos dig?
    Jeg synes, det er super fornuftigt, at du øger måltiderne lidt. Kaffe med ufortyndet mælk smager vist også bedre? :-) (Husker stadigvæk hvordan jeg i smug fortyndede risengrøden med vand :-))
    Måske kan du øge lidt til hvert måltid? Måske lidt nødder til morgenmad. Et glas mælk eller juice til maden. Ja, hvad ved jeg :-)
    Synes i hvert fald bare jeg lige ville give dig credit for din fremgang!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Du gav mig lige en rigtig god ide!
      Har her til mit eftermiddags måltid presset 3 appelsiner i stedet for at drikke vand :) det havde jeg slet ikke skænket en tanke.

      Men jeg tror jeg er godt på vej ud af SF klør. Jeg bilder i hvert fald mig selv ind at jeg har et ben ude af det!
      Men jeg syntes det er hårdt at spise når sulten ikke er der.

      Jeg tror ikke jeg bevæger mig for meget. Jeg vil gerne ud og gå en lille tur 30min - 1,5 time om dagen, men ellers er jeg hjemme. Laver både ting hvor jeg er i gang men sidder også meget og laver hobby ting.

      Måske vægten lige skal have et par dage til at fatte at jeg rent faktisk spiser meget. Det føles i hvert fald af meget! :)

      Slet
  2. Jeg synes, det lyder til at du gør det rigtig flot, jeg ved jo selv hvor svært det er, men jeg tror og kan se udfra det du skriver, at du har viljen til at ville ud af SF. Hvilket jeg ser meget vigtigt. Måske som Bettina også skriver, bevæger du dig for meget og derfor bliver nød til at spise mere end, hvad du regner med. Jeg ved det er svært,men prøv i så fald så skær ned på gåturene.

    SvarSlet