onsdag den 21. november 2012

Torsdagens mål

Åhh hvor det dog hiver i mig omkring at veje mig.
Jeg vil så gerne have styr på tallet, og er ikke sikker på om jeg vil tage det pænt når den går op, selvom jeg har sat mig for at nu skal det her stoppes. Men jeg må ikke veje mig, da mine mål i dag er:
1. Ingen vejning
2. Spise mere frokost i diætistgruppen i dag, og hvis det ikke går SKAL jeg spise en sandwich bolle når jeg kommer hjem
3. Min aftensmad skal se sådan ud: 1 portion suppe og 1 durumbolle ELLER 2 portioner suppe og 1/2 durumbolle ( har ikke kunne spise så meget aftensmad de sidste dage)

I dag skal jeg i intensivt diætist modul. Det er 3. Gang ud af 5. Vi skal snakke om det sammemsatte måltid, hvordan en normal portion morgenmad, frokost osv kan se ud.

Jeg har taget en juice med i dag, det er trods alt lige 100 kcal mere end jeg ellers ville få ind ved bare at drikke vand! Tak til Bettina for det gode råd.

Kampen fortsætter igen i dag! Morgenmaden skal nu laves, med de 50 gram gryn :)

3 kommentarer:

  1. det lyder godt :-).
    fight fight fight!

    - kender alt til det med vægten.. tag en dag ad gangen - det er en sejr hver gang du IKKE stiller dig op på den lorte vægt! vægten betyder ikke en skid! vi er så meget mere end det. vægten er kun et tal som IKKE skal påvirke os!!

    - den skal IKKE have lov til, at sætte vores humør for dagen! Vi er højt elsket ligegyldig hvad vi vejer :-)!! Folk omkring os ønsker bare, at se os glade og lykkelige - de er ligeglade med om vi har bollehåndtag og en lille topmave.

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej!
    Syntes det er en god idé at sætte lidt mål hver dag.
    For du kan jo godt!
    Og det vil jo være 100gange sejere at nå sine mål, end at evt. springe mad over eller veje sig?
    Det er pisse sejt!
    Du kæmper virkelig!

    SvarSlet
  3. Tak piger!
    Jeres kommentarer giver bare endnu mere bekræftelse i at jeg er på vej i den rigtige retning! Tak tak tak.
    Som i vil kunne læse i mit nyeste indlæg gik dagen dog ikke helt som planlagt ;)

    SvarSlet