tirsdag den 13. november 2012

Hvornår bliver det min tur til glæde?

Jeg er så træt. Jeg er så ked af det og ikke mindst så føler jeg mig allerede som en fiasko og jeg har kun været i gruppeterapien 1 gang.

Jeg startede ud på en kampvægt! Havde både drukket alkohol, spist mængder af salt, plus min mens begyndte lige dagen inden gruppestart. Altså en chokerende og ubehagelig vægt starter jeg på.
Jeg forklarede at den vægt var meget høj og normalt falder den af sig selv efter et par dage.
Men nej jeg skal holde den høje vægt de næste 2 gange og have taget 500 gram på til 3. Gang.
Fik man råd til hvordan man skulle kunne klare det krav?! NEJ.
Så er det bare super heldigt at jeg ligger inde med den bedste tryllestav i byen som på magisk vis kan øge min vægt som den skal..... Eller hov, den tryllestav har jeg jo ikk.... Fuck jeg er dødsdømt!
Allerede i dag er vægten gået 700 gram ned. Og det eneste jeg har lavet siden gruppen i går er at have det dårligt, græde, have det dårligt og... Hvad var det nu.... Nårh ja vræle og hulke over at jeg VED jeg ikke kan leve op til deres krav og at jeg så vil blive smidt ud!!!!

Men inden terapi start havde jeg det okay. Var i byen i fredags og hyggede mig. Jeg var normal, jeg spiste ulækker mad som alle de andre, jeg drak en masse sukkerholdige drinks og jeg kastede ikke op!!!! Jeg hyggede mig.
Lørdag kørte vi i vores sprit nye dyt båt til Tyskland for at handle ind til julen og få mit laktosefri lager fyldt lidt op igen. Her slappede jeg også af. Spiste pommes frites på færgen og sandwich til aften. Men det skulle jeg da aldrig have gjort. Det ødelagde lige terapi starten.

Min kæreste støtter mig så meget at jeg til tider slet ikke kan fatte at han er så god ved mig! Uden ham var jeg ikke her nu.
Han hjælper mig med at tage små skridt og støtter mig. Påpeger når jeg har klaret noget godt men løfter pegefingeren hvis han føler jeg hopper over hvor der er lavest.

Nå men smider lige et par billeder af den nye bil og det seneste maleri på stammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar