onsdag den 28. november 2012

Hvor ville en dag i sengen være dejligt :)

Puha det er tidligt i dag.
Syntes virkelig jeg sover dårligt for tiden. Kan ikke finde ro, vender og drejer mig, hoster, drømmer mærkelige drømme, fryser og lige pludselig er jeg nærmest badet i sved!
Det er slet ikke til at finde ud af.

I dag er der 6 dage til Molly kommer hjem!!! Juhuu.

Min datter skal i dag hjem til svigermor og passes. Jeg skulle gerne i diætist gruppe i dag selvom jeg slet ikke føler mig frisk og oplagt til en disse.
Jeg ville nok allerhelst blive hjemme og når kæresten og tøsen var kørt... Hoppe direkte på hovedet i seng igen. Åhh det kunne være så dejligt.
Det har været lidt mere energikrævende at have prinsessen hjemme på fuld tid i den her uge.
Jeg får ikke den samme mulighed for at ligge mig og sove lidt, gå en god tur hvis jeg trænger til at blive luftet igennem eller side foran fjernsynet og stene til VOKSEN TV. I øjeblikket er fjernsynet overtaget af tegnefilm, julekalendere og andet børnevenligt.

Men sådan er det jo at have børn og når de er syge er de hjemme og skal passes og underholdes.

I går blev underholdningen at bage lidt småkager som vi så bagefter pyntede med fint glasur og chokolade.
Jeg lavede imens et godtefad som kæresten i dag har med på arbejde.
Elsker at lave lækre ting og god mad til andre. Går op i det med liv og sjæl :)

Det sidste billede er af en træt mor. Det er min datter der lige fik er flip med at tage billeder af alt i går :) hun er da okay til at tage billeder af en på 4 1/2 år. Hun kan jo ikke gøre for at det hun tager billeder af ikke er det kønneste i hele verden :)











5 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, som man kan se er taget fra en dejlig lille pige på 4½år.

    Rigitg god dag til dig, skal på studiet hele dagen, så håber på den bliver læringsrig og ikke mindst god med et fagligt indhold.

    Forresten tak for din søde besked i går, det varmede meget.

    Kærligst Helena

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige småkager :-) Det er så dejligt at se, at du formår at lave den slags med din datter.
    Håber, det går godt ved diætist i dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er blevet rigtig fine de kager.
      Jeg har selv altid elsket at lave den slags ting og min mor havde aldrig "tid" til at lave den slags med mig, og hvis jeg selv gjorde det, fik jeg skæld ud fordi jeg svinede eller havde rodet....
      Så det er noget jeg ønsker min datter skal have anderledes.
      Hun skal være nysgerrig på ting, og endelig ikke blive bange for mad/søde sager osv.
      Hun skal have et naturligt forhold til det, hvis altså jeg kan formå at give hende det.

      Det gik fint ved diætist gruppen i dag.
      Dog bliver jeg en anelse depri når vi skal spise frokost sammen og jeg ikke kan tåle halvdelen. Det gør at hele min maddag bliver rykket helt i smadder.
      Men i dag gjorde jeg noget som jeg ikke havde set mig selv skulle gøre!

      Men det vil jeg skrive lidt om i et nyt indlæg :)

      Slet
  3. Jeg synes nu snarere du ser glad ud på dette foto:)

    Jeg er altså imponeret over alle de bolde du kan have i luften samtidigt med SF... du er lidt af en supermor:)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak- du aner ikke hvor stort et smil din kommentar gav mig!
      Blev sku virkelig glad!
      Jeg føler mig ikke selv som en overskudsmor eller supermor.
      Tvært imod.
      Jeg hader at jeg mange dage går skuffet i seng over min egen indsats som mor/kæreste/datter osv.
      Føler altid jeg burde have gjort det bedre.

      Så TAK! Er virkelig glad for at du skriver sådan...

      Slet