søndag den 25. november 2012

Av mit hovede :(

Søndagen starter noget sløvt. Vågner kl 11 hvilket er noget møg rent spise mæssigt.
Jeg har ondt i hovedet, er forkølet og har smadder ondt i halsen :(
Jeg har allerede nu gjort op med mig selv at er jeg syg i morgen til gruppen så kommer jeg ikke.
Jeg vil ikke starte ud med at spille helt der kan det hele også ligger jeg på langs resten af ugen.
Har jo også min datter fra i morgen! Det skal ikke gå ud over hende.
Så nu må vi se hvordan det udvikler sig, og om jeg kommer i gruppe i morgen.
Jeg kan virkelig mærke at vægten kalder på mig her til morgen.
Jeg spiste jo kage 2 gange i går og føler generelt jeg spiser alt for usundt... Hvordan tager man på uden at få så mange usunde vaner?
Dagen i dag skal vidst bruges til at gøre hjemmet klar til min datter, lave mad til de næste par dage, bage brød, vaske en maskine tøj, ordne lide praktiske ting til Mollys ankomst og ellers skal jeg lige ud og handle/gå lidt, og derefter: BLIVE RASK ( hvis man kan kalde mig syg) :)

Jeg kæmpede i aftens med SF! Jeg føler jeg spiser så klamt!
Ekstra fedt, mere sukker og en masse kulhydrater! Det føles bare så forkert!!! :(
Andre der oplever det samme?

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det alt for godt! Og især fordi jeg altid har haft en sød tand. Også inden jeg blev syg. Jeg synes især det er svært når jeg som nu enten overspiser eller underespiser fordi ingen af delene er nogensinde i sunde ting. Skammer mig sådan over mine klamme spisevaner!

    SvarSlet
  2. Der er intet forkert i at spise "usundt". Det er tilgengæld usundt for kroppen at lade være med at spise. Normale mennesker spiser kage jævnligt. Jeg spiste et honningekagehjerte tidligere - og det var der rigtig mange, der gjorde i caféen; så ganske normalt.
    I øvrigt - for at sætte tingene lidt i perspektiv. Min kæreste er normalvægtig og har et godt og sundt forhold til mad... om lørdagen guffer han omkring 500 gram slik med god samvittighed :-)

    SvarSlet