fredag den 23. november 2012

Go' lørdadadag :)

Godmorgen til lørdag.
I går gik okay. Jeg sov rigtig meget om dagen, men jeg formåede at stå op hver 3. Time og spise noget!
Normalt ville jeg ikke have spist ret meget sådan en dag fordi jeg jo ikke får forbrændt så meget ved bare at sove. Men jeg spiste de samme mængder som resten af ugen!
Hos svigermor til aften fik vi madpandekage med noget oksekød, stegt grønkål, stegt rødbede, ovnbagt rodfrugt mix. Jeg spiste: 1 stor madpandekage, m 1 grydeske kød, lidt grønkål og rødbede i. Ved siden af tog jeg 1 grydeske rodfrugt mix. Jeg spiste det hele!
Men nøj jeg var mæt!

Vi skulle snakke økonomi med min kærestes moster og ligge er nyt budget. Puha, hvor blev jeg nervøs over alle de tal og udgifter! Men det viser sig så at vores økonomi er skide fin! Vi skal bare bruge det nye her for så har vi et godt overblik over hvor meget overskud der er.
Fedt fedt fedt :)

I dag skal vi handle ind til den næste uge. Desværre er vi totalt flade i madpenge så vi skal virkelig være kreative.
Det er svært at skulle spise mere, men man har heller ikke lige pengene til at øge mængden! Underlig fornemmelse. Men jeg SKAL nok klare den.

Dagens mål er:
Ingen vejning
Holde fast i de ting jeg har haft ændret
Og huske eftermiddags måltid ( det smuttede lidt i går, så det blev bare juice)

God lørdag alle sammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar