torsdag den 22. november 2012

Velkommen fredag og Weekend!

Godmorgen og velkommen fredag!

Jeg er vågnet her til morgen med mega ondt i halsen. Er hæs og føler mig lidt hævet i halsen... Øv!

Jeg måtte lige på vægten i dag og den sagde + 300 gram fra onsdag. Desværre kan jeg mærke jeg ikke lige er helt færdig på toilettet så om det helt reelt er 300 gram plus ved jeg ikke. Men jeg vil nu vende mig til det nye tal. Næste vægtøgning vil betyde jeg kommer op på et nyt tal så det vil jeg gå og vænne mig til mentalt.
Blive ved med at underkue SF som står og bræger op om at nu skal vægten ned igen. Det er jo sådan SF og jeg har arbejdet sammen. Et lille plus på vægten og vi fandt hurtigt en plan og blev allierede.
Nu skal jeg bare ikke lave "kontrakt" med SF! Jeg skal leve med de grimme gloser i mit hovede om hvor meget jeg har tabt kampen, hvor fed jeg er, ingen kan holde ud at se på mig osv...
Men hov.. Lad os nu lige få det rationelle frem. Vi snakker indtil videre 300 gram... Hvor fed kan man reelt blive af 300 gram Malene?!........
Godt så ... Pyt med de 300 gram. Fortsæt, vil jeg have hjælp er de 300 gram jo langt fra nok alligevel.

Målsætningen for i dag er vidst bare at holde rigtig godt fast i tiltag der er blevet sat på over det sidste uge.
Nu hvor SF larmer, er det at jeg skal være stærk og fortsætte!

God fredag alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. hvor er det flot med de 300 gram :)

    SvarSlet
  2. Elana:

    Tak :) Jeg har i dag bare ligget i min seng men har stået op og spist hver 3. time alligevel! Det er så underligt altså. Normalt ville jeg sådan en dag som i dag spise mindre fordi jeg ikke fik rørt mig synderligt.

    Har sågar spist hjemmebagt citronmåne som formiddagsmåltid.

    SvarSlet
  3. Det er virkelig flot, det er et skridt tættere på det dejlige liv :)

    SvarSlet
  4. Hvor er du sej, stort tillykke og god weeekend:-)

    SvarSlet