tirsdag den 11. december 2012

Dagen derpå!

Puha den ubehagelige følelse sidder stadig i kroppen, bukserne strammer stadig og jeg har flere gange i dag måtte skændes med SF!
Ikke nok med det har min datter snøret mig i dag og sagde til morgen at hun havde ondt i maven for at kunne blive hjemme!
Så har været alene med både barn og hund for første gang.
Det kan sådan set godt være lidt af en udfordring.
Når Molly skulle luftes skulle vi alle 3 være klar, men det tog så lang tid at Molly nåede at tisse på gulvet inden vi kom ud....
Jeg skal nok lige øve mig lidt i det her hunde og barne mor :)
Men det gik uden de store katastrofer. Heldigvis kan tis og hundelort blive fjernet og rengjort jo, så det er selvfølgelig ikke verdens undergang.

Min moster og onkel har i dag været her til aftensmad. Min moster syntes også jeg så meget bedre ud nu.
Som hun sagde lignede jeg ikke længere en fange fra en konsentrationslejr der nærmest lige var blevet gasset...
Kan bare ikke rigtig finde ud af med mig selv om jeg er glad for at folk kan se det.
Jeg syntes jeg er lasket, tyk, dellet og ubehagelig for øjet.
Jeg regner med at få startet træning op igen i morgen... Håber bare jeg kan finde et mere normalt forhold til det end jeg havde tidligere på året.

Nogle gode ideer til træning som kan gøre min krop pæn på trods af mere fedt og flere kg?
Jeg håber en af jer kan hjælpe mig, så jeg måske finder en sund balance mens jeg træner min krop...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar