onsdag den 12. december 2012

Den 12. December

Så vågnede jeg endelig op med en god kropfølelse og kunne selvfølgelig ikke holde nallerne fra vægten...
Har tabt 1,3 kg fra mandag morgen, så min krop er da skrup skør for tiden!
I morgen er sidste diætist gruppe. Det bliver egentlig lidt rart ikke at skulle hele vejen til stolpegården 2 gange på en uge, men er ikke helt sikker på om jeg føler mig helt rustet til at styre maden med fuld tjek på om det er nok, for meget, for fedt eller andet...
Hvornår mon man bliver det?

Jeg har været alene med Molly i dag og det er faktisk gået godt. Desværre startede jeg projekt alene hjemme HELT forkert så jeg er død bange for jeg har ødelagt vores hund :(
Så jeg er helt sikkert meget mere påpasselig fra nu af. Man får bare så mange forskellige råd men er helt sikker på at ens hund ikke skal SKRIGE af frygt når man går. Var jo bange for om hun var kommet til skade, så ubehageligt lød det :(
Hvordan skal jeg få rettet fejlen? Hun skal jo kunne være alene, men lige nu er det umuligt :( stakkels lille trut!

Billederne er taget her til aften hvor vi aftenhygger lidt, og malerierne er lavet som en julegave. De var dælme svære!





1 kommentar:

  1. Dejlige billeder af hunden, men ikke mindst flotte billeder af dem du selv har malet:-)

    Fortsat god aften:-)

    SvarSlet