fredag den 7. september 2012

Fredelig fredag

I dag har jeg rendt rundt i min teletubbies dragt (Også kaldet heldragt/jumpsuit).

Jeg vågnede kl 9.21 og tænkte at det var meget mærkeligt her var så stille. Men både kæreste og datter var væk. Jeg er simpelthen ikke vågnet og min søde kæreste har givet datteren morgenmad og afleveret hende i børnehave. Tænk sig, at man kan finde sådan en skøn mand :)

Jeg stod op og spiste morgenmad, også ville jeg egentlig sove videre, men så ringede min kæreste og sagde at de havde ringet og sagt at min pakke med perler fra Kina ville blive leveret 10 min efter.

Så hele dagen har jeg faktisk ordnet perler, sorteret i farveorden i ruminddelte kufferter og bare nusset om det. Jeg ELSKER mine perler.

Har brugt en halv toiletrulle til at pudse næse i, hovedet er stadig tungt og jeg syntes dælme jeg føler mig mere end brugt (Og HALLO jeg har ikke lavet dagens gode gerning i dag :/)

Maden i dag har været lidt underlig:

- Morgenmad blev en tallerken yoghurt m 1 ske syltetøj og lidt müsli (SURPRISE!!!!)
- Frokost blev hjemmelavet iskaffe med mælk for 60 kcal.
- Eftermiddag blev appelsinbåde, 1 chokoladekiks og en lidt mindre omgang iskaffe.
- Aftensmad blev ikke til noget særligt. Havde egentlig lavet en god tallerken igen med rester fra fødselsdagen i onsdags, men jeg måtte hurtigt opgive. 
- Aften blev 1 iskaffe, 3 kiks, lidt mint pastiller og lidt lakridser.

Så har egentlig ikke spist voldsomt i dag, men det lyder da bare mega usundt! Add...

Men tilgengæld er vægten faldet de sidste par dage. I alt 700 gram. Så nu begynder jeg at kunne acceptere min vægt sådan nogenlunde. Ville dog gerne lige 1-2 kilo længere ned, bare fordi jeg har det så svært når jeg får en lille vægtøgning og jeg ser at der popper et specielt grimt tal frem.

I morgen står den endnu engang på fødselsdag, så der ser programmet således ud:

- Lave Canapeer, 3 slags. Æg, rejer og karse. Leverpostej m agurk. Hjemmelavet skinkesalat. (Håber at få taget billede af dem så i kan se "mesterværket")
- Bage fedtfattig bananchokolade kage. Super god kage og ikke særlig høj i kcal indhold.
- Lave frugtspyd
- Skære grøntsagstave 
- Røre dip sammen
- Ordne hjem og dække fint op
- Der ud over skal jeg i bad, det skal prinsessen også og formentlig også kæresten. Jeg er allerede lettere stresset nu....

Har lavet lidt armbånd de sidste par dage som jeg ikke lige har fået smidt herind, så der kommer et lille udpluk af de sidste dages KREA:














Ingen kommentarer:

Send en kommentar