søndag den 2. september 2012

Malene har "det der".....

Ja dagen i dag er gået således på madfronten:

- 2 tynde knækbrød med 5 g laktosefri nutella
- Stegte grønsager til frokost
- UPS... kom lige til at købe lidt slik i super best da jeg var alene. Men HEY jeg spiste ikke det hele, kastede ikke op OG jeg indrømmede overfor min kæreste og har nu ladet resten blive låst inde i kælderen.
- Stegte grønsager og kalkunbryst til aftensmad
- Og lidt aftenslik 

Har været ude og handle ind til ugen og det blev til en hel indkøbsvogn fyldt. Vi blev sågar spurgt om vi skulle giftes siden vi havde købt ind til et helt selskab.
Dog er det jo frugt og grønt det meste af det, også har vi lige 2 fødselsdage vi skal holde i næste uge....
Hader bare når folk kommentere mine indkøb, hvad jeg spiser, hvor meget eller hvor lidt.
PAS DIN EGEN TALLERKEN!..... Nå

Har ellers været ved svigermor og svigerfar i dag mens kæresten har været til korprøve.
Det var hyggeligt, men svigermor nævner så sætningen:
"Nu når Malene har "det der".... (spiseforstyrrelsen)
Der begyndte jeg at tænke. Hvad er det egentlig jeg har?
Jeg spiser jo stadigvæk, jeg spiser endda rimelig regelmæssigt og sundt. Hvem er det egentlig der mener at det er en spiseforstyrrelse? Er det egentlig det? Eller er det mig selv (Og nogle andre) der gør problemet mindre end det egentlig er i virkeligheden?

Når jeg ser mig selv i spejlet ser jeg en tyk pige der står og "beundre" hvilke deller hun allerhelst ville af med først. Andre snakker om at; hvis jeg dog bare kom til at veje mellem 60-65 kg så ville jeg bare være SÅ flot... NEJ jeg er jo allerede tyk nu. Og det gør det da slet ikke bedre at jeg har fået min første rigtige menstruation i år, hvor jeg da virkelig har fået MANGE gæster fra Rødby. Føler mig som den største spærreballon.
Kan ikke modstå nogen som helst fristelser og tænker på mad HELE TIDEN!!!
Jeg vil have fred nu.... Jeg vil have kontrollen tilbage!

I morgen er det heldigvis hverdag igen, og jeg skal have gjort hjemmet tilforladeligt og pænt inden datteren kommer hjem til en uge hos mig.
Men jeg vil VIRKELIG også gerne træne. Syntes godt jeg begynder at kunne se manglen på træning på min krop. Og jeg kan IKKE lide det jeg ser....

Gad vide om man nogensinde kommer til at se hvad andre ser?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar